راهکارها و کاربردهای ویدئو کنفرانس در صنعت بیمه |
سازمان های بسیاری در قالب و چارچوب انواع بیمه به عنوان یک حرفه در جامعه مشغول به کار هستند و برخی از آن ها توانسته اند بیمه های معتبر را به اهالی جامعه معرفی کنند. موفقیت در این حرفه می تواند باعث ایجاد شعب مختلف در سطح شهر و حتی کشور شود و ایجاد ارتباط بین این شعبه ها به صورت حضوری کاری بس دشوار است؛ اما با تکنولوژی ویدئو کنفرانس به راحتی می توان به این مهم دست یافت. |
ویدئو کنفرانس و ایجاد ارتباط بین شعب های مختلف بیمه همان طور که در بخش قبلی نیز عنوان کردیم اگر سازمان و شرکت بیمه ای موفق عمل کرده و توانسته باشد اعتماد افراد را به خود جلب کند بنابراین در مناطق مختلف شعبه های متعددی را تاسیس خواهد کرد. در برخی موارد این شعب به خارج از شهر و در سطح کشور منتقل می شوند که ایجاد ارتباط با آن ها به صورت حضوری در برخی شرایط سخت و غیر ممکن خواهد شد. تکنولوژی ویدئو کنفرانس این امکان را برای مدیران و مسئولین بیمه فراهم می کند که برای بهره وری و افزایش ارتقاء کاری بتوانند از راه دور جلسات مجازی خود را با دیگر مدیران شعبات ایجاد نمایند. ایجاد ارتباط مدرن و امروزی بدون استفاده از تجهیزات ویدئو کنفرانس کاری غیرممکن می باشد. |
استخدام در بیمه با ویدئو کنفرانس درخواست برای استخدام افراد مجرب و با تجربه جهت کار در شعب مختلف بیمه شاید کاری آسان به نظر آید اما پذیرش و استخدام افراد متقاضی نیاز به زمان کافی دارد چرا که مدیران می بایست برای هر کدام از افراد که برای سمت های مختلف در بیمه تقاضا داده اند و مورد پذیرش قرار گرفته اند جلسه ای را در نظر بگیرند. اما با ویدئو کنفرانس این مورد مرتفع خواهد شد چرا که می توان از راه دور افراد با شرایط مناسب و ایده آل را گزینش کرد و با آن ها به صورت مجازی مصاحبه ای را ترتیب داد. یکی دیگر از موارد کاربرد ویدئو کنفرانس، برگزاری جلسات آموزشی و توجیهی است که این امر نیز به صورت مجازی امکان پذیر خواهد بود. |