راهکارها و کاربرد های ویدئوکنفرانس در صنعت

سه شنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ , ۰۹:۲۳:۴۹ قبل از ظهر

راهکارها و کاربردهای ویدئو کنفرانس در صنعت

کاربرد های ویدئو کنفرانس در بانکداری 

راهکارهای ویدئو کنفرانس در پزشکی و سلامت

راهکارهای ویدئو کنفرانس در نظام حقوقی و قضایی

راهکارهای ویدئو کنفرانس در صنعت بیمه

راهکارهای ویدئو کنفرانس در آموزش

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

راهکارها و کاربردهای ویدئو کنفرانس در صنعت

کسب‌ وکار شما با تولید عجین است و ما می دانیم در شرایط امروز ایران اگر چه سود آور است اما بسیار سخت و دشوار است. برای تولید، مواد اولیه را باید از تامین‌کنندگان تهیه کنید، سپس آن‌ها را به محصولات آماده مصرف تبدیل کرده و از طریق بازار به فروش برسانید. می‌دانیم که سخن گفتن از این سه مرحله، تنها در حرف آسان است. ما از مشکلاتی که در هر مرحله پیش‌روی شماست آگاهیم. ما می‌دانیم که هر کدام از تولیدکنندگان ایرانی، برای تولید یک محصول با چه چالش‌هایی مواجه هستند. تهیه مواد اولیه سخت است. تولید محصولات سخت‌تر و فروش محصولات سخت‌تر از همه آن‌ها.
آن‌چه طی کردن این مراحل را برای شما پیچیده‌تر می‌کند، برقراری ارتباط درست و آسان میان تامین کنندگان مواد اولیه و مراحل تولید و مرحله فروش است.
ما می‌توانیم با آسان کردن ارتباطات برای شما، از پیچیدگی مراحل مختلف فعالیت‌تان بکاهیم. ارتباطات ویدئویی با فناوری ویدئو کنفرانس راه‌‌حل ما، برای این چالش‌هاست.
اساسا به همین دلیل است که استفاده از ویدئو کنفرانس را در قالب راهکار برای صنایع تولیدی به شما پیشنهاد می‌کنیم.

ارتباط بین دفاتر مرکزی و واحدهای تولیدی

فاصله زیادی بین دفتر مرکزی شرکت شما و کارخانه تولید محصولات‌تان وجود دارد. گاه به گاه مجبورید برای سرکشی به کارخانه، از دفتر کاری خود خارج شوید و زمان زیادی را در راه بگذارنید. دوربین‌های مداربسته‌ای که چندسال پیش هم خریده‌اید، مشکل شما را حل نکرده است. دیدن تصویر بی‌روح خط تولید، آن‌هم از فاصله‌‌ای بسیار دور نه کمکی به شما می‌کند و نه به مدیران تولیدتان. آن‌ها هم گاه به گاه به مشکلاتی برمی‌خورند که تنها ارتباط چهره‌به‌ چهره با شماست که می‌تواند کارگشا باشد.

پیشنهاد ما ساده، آسان و البته ارزان است. ویدئو کنفرانس این امکان را به شما می‌دهد که در زمان نیاز بتوانید ارتباط ویدئویی (ارتباط تصویری) با کیفیتی را با کارخانه خود برقرار کنید.
تصور کنید شما در سفری کاری در خارج از کشور هستید. ایمیلی دریافت می‌کنید که خبر از مشکلی جدی در شرکت می‌دهد. مشکلی که نیازمند یک جلسه سه نفره بین شما، مدیر تولید و مدیر مالی شرکت‌تان است. مدیر مالی شرکت‌ در دفتر مرکزی‌تان در تهران مستفر است و مدیرتولید در سایت تولیدی شرکت در شهرکی صنعتی در خارج از تهران.
شما به راحتی می‌توانید با استفاده از ویدئو کنفرانس، یک جلسه ویدئویی (جلسه مجازی) را برگزار کنید. 

ویدئو کنفرانس و ارتباط ویدئویی در خطوط پخش محصول

شما بهتر از ما اهمیت شرکت پخش خود را می‌دانید. شرکت پخش شما، تنها یک کالارسان صِرف نیست.  کارکنان پخش شما، مسئولیت مهمی دارند. آن‌ها یکی از بازوهای مهم بازاریابی شما هستند. آن‌ها هستند که هر روز با مشتریان شما روبه‌رو می‌شوند، با آن‌ها صحبت می‌کنند وکالای شما را به آن‌ها تحویل می‌دهند. آن‌ها هستند که اطلاعات دست اول بازار را در اختیار دارند. نیازهای مشتریان را می‌دانند و مهمتر از همه رقبای شما را رصد می‌کنند.

تا به‌ حال به استفاده از این قابلیت بزرگ فکر کرده‌اید؟ این که بتوانید اطلاعات دست اول آن‌ها از مشتریان، مصرف‌کنندگان و رقبا را در سریعترین زمان ممکن به دست آورید؟
ویدئو کنفرانس، این امکان را به شما می‌دهد. کارکنان شرکت پخش می‌توانند در اولین فرصت ممکن، با شما ارتباط برقرار کنند. با شما سخن بگویند و شما را از آن‌چه در بازار می‌گذرد مطلع کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

شرکت خدمات پاسارگاد